loading...
دانلود بازیهای کامپیوتر
تبلیغ در سایت
تبلیغ در سایت
ماهیانه 5 هزارتومان
برای اطلاعات بیشتر با آی دی زیر تماس بگیرید

sina بازدید : 15050 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (6)

فوتبال ساحلی

فوتبال ساحلی یکی از پر طفدار ترین و محبوب ترین ورزش ها در کشور های ساحلی از جمله کشور خودمان بوده که با وجود ساده بودن آن , بسیار جذابیت دارد که با وجود ساده بودن آن  بسیار جذابیت دارد بر همین اساس نیز چندین بازی از زمان کنسول های اولیه مانند میکرو و سگا تا کنون ساخته شده است. Pro Beach Soccer نام یکی از مهیج ترین در عین حال کم حجم ترین آن ها بوده و با دارا بودن ویژگی های اصلی این ورزش کهن بسیار سرگرم کننده است.

sina بازدید : 10584 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (1)

Metin2

بازی Metin 2 یکی از بهترین بازیهای آنلاین و رقیب اصلی بازی WoW می باشد که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. از جمله مزایای این بازی می توان به :
* بازی کردن بدون هیچ محدودیتی
* داشتن گرافیک بالا
* داشتن شخصیت های واقعی
* اتصال به سرور با سرعت پایین خانگی (Dial up)

و.... می توان اشاره کرد که روز به روز به کاربران آن افزوده می شود.

شما از چهار شخصیت Warrior , assisan . mage , Sura در زن و مرد می توانید در یکی از 3 سرزمین موجود در بازی فعالیت خودتون رو شروع کنید.
از جمله جذابیتهای این بازی نیز می توان به برگزیدن همسر بعد از لول 25 اشاره نمود. نوع رنگ و لباسها و سلاح ها برگرفته از جنگجویان کره ای در زمان امپراتوری قدیم می باشد که به طور زیبایی طراحی شده است.
بازی به صورت Single در جریان است که مانند بسیاری از بازیهای دیگر می توان با تشکیل دادن Group های چند نفری اقدام به افزایش رتبه داد. و با تشکیل قبیله (GUild) به رقابت با بازیکنان دیگر پرداخت.

sina بازدید : 9343 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

تخته نرد

تخته نرد بازی‌ای بر روی تخته‌است که در میان ایرانیان، ترکیه‌ای‌ها،یونانیان و مردمان اروپای شرقی رایج‌تر است. در این بازی طرفین، مهره‌های خود را بر اساس اعدادی که دو عدد تاس تعیین می‌کنند در جهت حرکت عقربه‌های ساعت یا خلاف آن حرکت می‌دهند و درآخر از تخته خارج می‌سازند، بازیکنی برنده خواهد بود که زودتر مهره‌های خود را خارج نماید.شما هم اکنون می توانید این بازی را بصورت آنلاین با دیگر بازیکنان بازی کنید.

sina بازدید : 4530 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

LOL یا Leauge Of Legends از جمله بازیهای آنلاین محسوب میشه که طرفدارای بیشماری رو سراسر دنیا داره و بین ما ایرانی ها هم کم طرفدار نیست . سبک این بازی مشابه بازی وارکرفت WarCraft هستش که البته واسه کسایی که نمیدونن باید بگم که سازنده های مپ Dota Allstar این بازی رو ساختن

sina بازدید : 19069 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (4)

 Road Attack

در اين بازي ماشين شما حامل راکت ها و سلاح هاي خطرناکي است که مي توانيد در مواقع مورد نياز از آنها استفاده کنيد به طبع آن نيز دشمنان و يا رقيبان شما سلاح هاي سهمين گيني دارند به همين دليل در مسابقه مواظب خودتان باشيد.

sina بازدید : 30953 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (23)

بارها کارتون مشهور و زیبای باب اسفنجی را در برنامه های کودک دیده اید و نسخه های متفاوتی از کارتون های این شخصیت بامزه را مشاهده کرده اید. نام کامل این بازی زیبا باب اسفنجی و ماجرای پادشاه تریتون است. داستان بازی چنین است که پادشاه تریتون توسط دشمنان شروری زندانی شده و هرج و مرج حکمفرماست، حال وظیفه باب اسفنجی این است که هم محل حبس پادشاه تریتون را یافته و وی را آزاد کند و هم در برابر آشوب هایی که دشمنان در نبود حکمران به پا کرده اند ایستادگی کند. بازی سرگرم کننده و ماجرایی است که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. بازی کم حجم بوده و کرک شده می باشد در بازی 25 مرحله در 5 منطقه و مکان مختلف را تجربه خواهید کرد، 8 شخصیت منحصر بفرد و حرکات طنز و زیبای باب اسفنجی باعث شادی و لذت شما خواهد شد.

sina بازدید : 10611 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (1)

بعد از موفقیت بازی محبوب و پرطرفدار Farm Frenzy اکنون شاهد عرضه نسخه 3 این بازی هستیم. از تغییرات این نسخه نسبت به نسخه قبلی می توان به موارد زیر اشاره کرد
- اضافه شدن چند حیوان اهلی جدید
- پیشرفته شدن امکانات حمل و نقل
- قابلیت ذخیره محصولات با ظرفیت بسیار بالا
- مدیریت کامل بر مزرعه و حیوانات
- تغییرات گرافیکی جدید
- اضافه شدن امکانات پیشرفته جهت ارتقا و تبدیل محصولات کشاورزی
- و ...

sina بازدید : 1731 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (2)

king oddball

با سنگ ها جهان را به پایان برسانید! شاه یک سنگ را با زبان خود عقب و جلو می کند و شما باید با ضربه به روی صفحه آن را آزاد کنید. زمان این آزادسازی را دقیقاً انتخاب کنید تا با هر سنگ تعداد اهداف بیشتری را به دست بیاورید. ساده و به طور شگفت انگیزی اعتیادآور است!وقتی که سه یا چند هدف را با یک پرتاب بزنید، سنگ های درخشان بیشتری به دست می آورید. برای تسلط کامل در این بازی، شما باید پیش بینی کنید که یک سنگ چگونه می چرخد و می افتد. از فروپاشی سازه ها نیز بهره برداری کنید! با شکست انسان ها در بیش از 120 مرحله جذاب و چالش برانگیز، با دنیا مقابله کنید!

sina بازدید : 3609 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

world games

World's Best Board Games بهترین و کاملترین مجموعه بازی های رومیزی مثل تخته نرد و شطرنج می باشد.این مجموعه کامل و بی نظیر شامل 17 بازی بسیار زیبای رومیزی با کیفیت بسیار عالی و 3 بعدی است که بخشهای مختلف هر بازی در کنار موسیقی زیبای متن بازی ها , بر جذابیت آن افزوده است . شما می توانید این بازی ها را به تنهایی , با دوستان و یا خانواده خود انجام دهید . همینطور و در قسمت تنظیمات می توانید نوع موسیقی پخش شده را تغییر داده و حتی از آهنگ های موجود بر روی هارد خود استفاده نمایید.

sina بازدید : 1943 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

flow

در این بازی شما باید یك موجود كوچك ابتدایی را هدایت كنید تا با خوردن میكروارگانیسم‌های مختلف، رشد كند و به تكامل برسد. در این نبرد برای تكامل، موجود كوچك شما با موجودات دیگری هم مواجه خواهد شد كه آنها هم در تلاش برای بقا و تكامل هستند.

sina بازدید : 3157 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (3)

شروع بازی monopoly tycoon در سال 1930 است كه كاربر با سرمایه ای كم بازی را آغاز می كند. و سپس بیزینسی را شروع می كند و به مدیریت آن می پردازد. به مرور زمان امكان فروش محصولات جدیدتر با تكنولوژی بالاتر ایجاد می شود و این بر جذابیت بازی می افزاید. در مجموع این بازی یك بیزینس را خیلی خوب شبیه سازی كرده و كاربران سایت Gamespot نمره ی خیلی خوب 8.5 را به این بازی داده اند. اگر به بازیهایی كه در آن به مدیریت سرمایه و سرمایه گذاری پرداخته می شود علاقه دارید این بازی را به شما توصیه می كنیم.

sina بازدید : 5414 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (3)

mad skills motor cross

در این بازی موتور سواری بر خلاف سایر بازی هایی که شما موتور و راننده اش را از پشت مشاهده می کنید شما موتور را از كنار می بینید . در حقیقت سبک بازى به صورت 2 بعدى در یک خط راست بوده که با داشتن گرافیكى بالا و برخوردارى از تكنولوژى برخورد و جاذبه طرفداران بسیاری دارد.

sina بازدید : 3185 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (1)

مکعب روبیک

در این بازی فکری و هیجان انگیز شما می بایست با کنار هم قرار دادن مکعب های رنگی و ساختن جرم های فضایی با روش های هوشمندانه مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. در این بازی شما در هر مرحله یک مکعب رنگی شناور در فضا داشته که می توانید تکه های بیشتری را به آن اضافه کنید و توده های بزرگتری را ایجاد کنید. محیطی سه بعدی، موسیقی متن زیبا، مراحل متعدد و حات های مختلف بازی این ویژگی های آن می باشد.

sina بازدید : 1167 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (2)

alpha

در این بازی شما با تعدادی سطر و ستون مواجه خواهید شد که در ابتدای هریک دکمه ای برای در دست گرفتن کنترل بازی قرار دارد و شما باید با فشردن به موقع آن ها بازی را به پیش ببرید. تمام سعی شما انجام حرکات کمتر و در نتیجه کسب امتیاز بیشتر در هر مرحله است.

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز XP
  • پردازنده 0.5Ghz
  • رم 128MB
  • DirectX 7.0

امکانات بازی:

  • دارای 400 مرحله بازی
  • 16 حجم هندسی متفاوت
  • 9 قطعه پازل
  • سیستم امتیاز دهی
  • موسیقی متن زیبا
sina بازدید : 4341 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (3)

در این بازی سرگرم کننده ماموریت شما جابه جایی قاچاقی مسافرانی بوده که می خواهند به صورت غیر قانونی از محلی مشخص خارج شوند. وظیفه شما رساندن مسافران در کمترین زمان ممکن با حداقل آسیب به مقصد می باشد. تکان های شدید کامیون، رانندگی در مکان های خطرناک و ناهموار مانند کوه ها، بیابان ها، جنگل ها و بیش از 40 مرحله متنوع و چالش برانگیز از ویژگی های این بازی به شمار می رود.

sina بازدید : 3855 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (2)

تخته نرد

تخته نرد یکی از قدیمی‌ترین بازی‌هایی بوده که نسل‌های قبل آشنایی بسیاری با آن دارند. این برنامه در حقیقت شبیه‌سازی این بازی پرطرفدار در یک محیط گرافیکی پیشرفته و زیبا بوده که در آن بیشتر عملیات و حرکت‌ها را با صفحه کلید و ماوس انجام می‌شود. این بازی در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته طراحی شده که به شما امکان افزایش مهارت‌هایتان را می‌دهد. امکان انتخاب تخته و مهره‌های متفاوت، تاس ریختن به صورت کاملاً تصادفی، محیط گرافیکی سه‌بعدی، امکان انتخاب 8 نوع مختلف از ترکیبات مهره‌ها با رنگ‌ها و شکل‌‌های متفاوت، جلوه‌های صوتی زیبا و راهنمای کاربر در حرکت دادن مهره‌ها از ویژگی‌های این بازی جذاب می‌باشد.

sina بازدید : 8319 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (11)

chicken invander

یکی از معروف‌ترین بازی‌های کامپیوتری که در آن مرغ‌های مهاجم در سیارات و کهکشان‌ها به زمین حمله کرده و شما در نقش یک موشک وظیفه دارید تا از سیاره خود دفاع کنید. در این بازی جوجه‌ها و مرغ‌ها قصد دارند از انسان‌ها به دلیل ستمی که در طی سالیان نسبت به خوردن مرغ‌ها داشته‌اند انتقام گرفته و اگر شما در این نبرد شکست بخورید، این نسل انسان خواهد بود که در لیست غذای رستوران‌های فضایی قرار خواهد گرفت. امکان کسب 30 جایزه مختلف در حین انجام بازی. سفر به 12 سیاره مختلف٬ اضافه شدن 9 سلاح مختلف به موشک٬ امکان کسب 15 مدال مختلف و مبارزه با 120 نوع مرغ مهاجم از ویژگی‌های این بازی جذاب می‌باشد.

sina بازدید : 21393 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (18)

Talking cat

در بازی جالب Talking Tom Cat شما میتوانید با تام که گربه سخنگو میباشد صحبت کنید و او گفته شما را حفظ کرده و با لحنی بسیار جالب بیان کند. همچنین شما میتوانید کارهای بسیار زیاد دیگری از قبیل بازی با تام یا شیر دادن به او را انجام دهید.

sina بازدید : 16427 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (18)

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

sina بازدید : 1854 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز XP/Vista/7
  • پردازنده 1.6Ghz
  • رم 512MB
  • DirectX 8.1

امکانات بازی:

  • مراحل و سطح های مختلف
  • برای حرفه ای ها و مبتدی ها
  • تصویر دو بعدی و سه بعدی
  • قابلیت بازی چند نفره
  • راهنمایی برای مبتدی ها
sina بازدید : 17214 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (45)

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز XP/Vista/7
  • پردازنده 1.6Ghz
  • رم 512MB
  • DirectX 8.1

امکانات بازی:

  • پنج محصول برای خرید در شهرستان
  • چهار حیوان
  • چهار نوع خرس
  • 12 ساختمان
  • تولید 16 محصول
  • 19 جایزه
  • سگ و گربه
  •  
sina بازدید : 6709 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (8)

بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز اسپیس برای کامپیوتر PC رو از سایت Corei7 دریافت نمایید.

ویژگی های کلیدی بازی Angry Birds Space:

-     شامل ۶۰ مرحله فضایی
-     ۳۰ مرحله اضافی به نام Danger Zone
-     اضافه شدن مرحله سیاره آتشین ناسا در نسخه ۱.۳.۰
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     به همراه سریال نامبر و پچ تست شده
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

 .

sina بازدید : 3502 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (6)


Bad Piggies 1.0.0 نسخه جدید سری بازی محبوب Angry Birds که این بار بر خلاف دفعات قبلی، باید به وسیله‌ی خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بالاخره شرکت Rovio بازی فوق العاده و جدید خودش را منتشر کرد !!!  بازی Bad Piggies تقریبا ظاهری مثل Angry Birds دارد با این تفاوت که مراحل و نوع بازی کاملا متفاوت و تغییر کرده ، در واقع در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و  تمامی امتیاز ها را کسب کنید !  میشه گفت این نسخه از Rovio شاید از پرندگان عصبانی نیز جذاب تر باشد !

sina بازدید : 2350 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

در سرزمین فوق العاده ای از Gnomeها کاوش کنید!برای دریافت سنگهای گرانبها و طلا کارگران خود را مدیریت کنید.

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 

sina بازدید : 1260 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

RIP3

زمین توسط مهاجمانی ناشناس فتح شده است.ما به قهرمانانی نیاز داریم تا لشکری تشکیل دهیم و جهان را آزاد کنیم.زمین را نجات دهید!

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 

محصولات فروشگاه
ساعت CK طرح ART
ساعت CK طرح Art ، یک ساعت با دو کارآیی میباشد : هم ساعت ، هم دستبند. این ساعت مخصوص خانم ها و دخترانی است که به آخرین وسیله برای جذابیت نیاز دارند و به دنبال طرحی جلوه گر و درخشان میباشند. 
 ساعتی که برای اولین بار توسط فروشگاه ما در اینترنت عرضه میشود و بی اختیار دل هر بازدید کننده ای را می رباید. به راحتی میتوانید این ساعت شیک را با هر لباسی از جمله مجلسی و رسمی و ... ست کنید. ساعت CK طرح Art مخصوص آقایانی که به فکر خرید یک هدیه عالی برای همسر و عشقشان می باشند.  پس اگر هنوز در خریدن این ساعت جذاب و شیک و زیبا تردید دارید ، پیشنهاد میکنیم فرصت را از دست ندهید و هرچه زودتر اقدام به سفارش دادن ساعت CK طرح Art کنید. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد ...

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 25,000تومانخرید پستی ساعت CK طرح ART

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بازی های اندرویدی را در سایت قرار دهیم؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 255
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 451
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 15,745
  • بازدید کلی : 1,139,386
  • کدهای اختصاصی